Časté dotazy

Otázky k hodinkám
Otázky ke koženým peněženkám
Otázky ke šperkům
Otázky k obojkům
Otázky ke koženým klíčenkám
Otázky k placatkám
Otázky k lahvím, termoskám a sklenicím
Otázky k peněženkám
Otázky k bezdrátovým nabíječkám
Otázky k obalům na macbook
Otázky k nožům
Otázky k dřevěným puzzle
Otázky ohledně vůní do auta
Otázky ke kartáčkům
Otázky k brýlím
Otázky ke krytům
Obecné FAQ
Reklamace
Doprava
Výměna a vrácení
Platba
Nenašel jsi co jsi hledal? Kontaktuj nás.
NAPIŠ NÁM
Otázky k hodinkám
Jsou vaše hodinky vodotěsné?

Hodinky disponují standardem 5ATM, což znamená, že odolávají tlakům ekvivalentním hĺbke cca 50 metrů pod hladinou. Samozřejmě ti nedoporučujeme častý kontakt s vodou, protože hodinky obsahují dřevěné části, které mohou při častém kontaktu s vodou ztratit svou vizuální či technickou kvalitu.

V čem mi hodinky přijdou zabalené?

Hodinky obsahují dřevěnou dárkovou krabičku, do které si můžeš na přání vygravírovat libovolný text.

Je možné zkrátit délku náramku?

Ano, samozřejmě. Délku náramku si umíč chytře zkrátit buď doma, nástrojem který ti přibalíme k hodinkám, nebo v jakémkoli hodinářství.

Otázky ke koženým peněženkám
Jak se starat o svou peněženku?

K čištění peněženky používejte měkký hadřík s vlažnou vodou.

Nevypadnou karty při vysunutí z peněženky?

Ať už jsou karty vloženy nebo vysunuty, díky protiskluzovému mechanismu nevypadnou.

Co je mikrovláknová kůže?

Mikrovláknová kůže je syntetický materiál vyrobený z nylonu a polyuretanu. Je navržen tak, aby napodoboval vzhled a pocit přírodní kůže, ale má několik klíčových výhod, jako jsou: ekologičnost, trvanlivost, vzhled a pocit a odolnost vůči vodě.

Mohu sluchátka nabíjet i v dřevěném obalu na AirPods?

Sluchátka můžeš snadno bezdrátově nabíjet v tomto dřevěném pouzdře.

Kolik pouzdro váží?

Pouzdro váží méně než 15 gramů, takže je extrémně lehké a v kapse ho ani neucítíš.

Jak nasadím dřevěné pouzdro na sluchátka AirPods?

Dřevěný obal nasadíš jednoduše odlepením lepek z vnitřní strany obalu, kam následně vložíš tvé AirPody.

Otázky ke šperkům
Jak správně pečovat o šperky z chirurgické oceli?

Šperky z chirurgické oceli jsou velmi nenáročné na údržbu. Stačí si připravit čistý hadřík, vlažnou vodu a jemný mycí prostředek. Po vyčištění stačí šperk otřít do sucha. aby měl šperk co nejdelší životnost, doporučujeme omezit kontakt s horkou vodou, parfémy nebo různými chemikáliemi. 

Dokáže se povrchová úprava ve zlaté a rosegold barvě časem změnit?

Každá povrchová úprava je jen „povrchová“ a tak každodenním nošením časem dokáže jevit známky opotřebování. Barevné šperky vyrobené z chirurgické oceli ve zlaté a rosegold barvě jsou barveny v lázni v elektromagnetické vaně, což znamená, že barvivo se nalepí na povrch pomocí elektromagnetické síly. Při výrobě oceli nelze zabarvit samotný materiál, pouze jeho povrch.

Pokud je u produktu uvedeno ""stříbrná"", ""zlatá"" nebo ""rosegold"", znamená to, že je produkt ze skutečného stříbra, zlata či bronzu?

Všechny tyto názvy jsou použity pro pojmenování barvy daného produktu. Všechny šperky jsou z chirurgické oceli s povrchovou úpravou z 18K zlata u zlaté varianty, az 18K zlata a mědi u varianty rosegold. Stříbrná varianta je jen chirurgická ocel bez povrchové úpravy."

V čem mi přijde šperk zabalený?

Šperky balíme přímo do krásného dárkového balení.

Jaká je délka náhrdelníku ?

Délka náhrdelníku je 43,5cm.

Jaká je délka řetízkového náramku?

Délka náramku je 18 cm + 4 cm prodloužení.

Otázky k obojkům
Jak zjistím správnou velikost obojku?

Změřte obvod krku psa v místě, kde pes obojek nosí. Vezměte krejčovský metr (pokud krejčovský metr nemáte, použijte jakýkoli provázek a pak ho změřte pravítkem), omotejte ho kolem krku psa a máte míry psa. Obvykle se uvádí, že pod obojek byste měli být schopni dostat dva prsty. Například pokud máte psa s obvodem krku 43 cm, měli byste si objednat obojek velikosti L ve velikosti 39-49 cm. 

Jak správně pečovat o kožený obojek?

Hovězí kůže použitá v našich obojcích se snadno udržuje a má dlouhou životnost, což usnadňuje život každému náročnému pejskaři. Obojek čistěte bavlněným hadříkem a vlažnou vodou. Pro co nejdelší životnost doporučujeme v dalším kroku ošetřit kondicionérem na kůži. Při čištění vynechejte kovové části obojku.

Jakou životnost má kožený obojek?

Při správné údržbě vydrží kožený obojek vašemu mazlíčkovi hravě celý život.

Otázky ke koženým klíčenkám
Jsou mé klíče vhodné pro KeyMate?

Tvé klíče jsou vhodné pro KeyMate, pokud je průměr otvoru pro klíč alespoň 4 mm. Všechny ostatní věci, které se na KeyMate nevejdou (např. klíče od auta nebo USB klíče), lze připnout na kovový klip.

Jak postupovat při rozšíření klíčenky?

- Odmontuj vrchní šroub v protisměru hodinových ručiček.
- Nástavec na rozšíření vlož do již existujícího nástavce klíčenky a našroubuj jej ve směru hodinových ručiček.
- Přidej další klíče a za posledním klíčem přidej podložku pro snazší manipulaci s klíči při jejich vybírání.
- Na konec už jen stačí klíčenku zašroubovat.

Kolik klíčů se vejde na kroužek na klíče?

Maximální počet klíčů, které se vejdou na klíčenku s rozšířením, je 12 klíčů.

Otázky k placatkám
Je možné na placatku vygravírovat i vlastní motiv?

Požadavek na vlastní motiv nebo logo směřuj na našeho grafika: design@deermates.com

Jak pečovat o placatku?

V případě znečištění placatky ji můžeš očistit jemně vlhkým hadříkem. Ploskačku nikdy nemyj v myčce nádobí.

Je možné gravírovat na placatku i ze zadní strany?

Placatky gravírujeme jen z přední strany, jelikož zadní strana obsahuje spoj dřeva a ten by mohl výsledný gravír narušit.

Otázky k lahvím, termoskám a sklenicím
Jaká je výška/průměr 450ml sklenic?

Výška sklenice je 14cm, průměrem 8,2cm.

Jaká je výška/průměr 450ml sklenic?

Výška sklenice je 14cm, s průměrem 8,2cm.

Jaká je výška/průměr fusion bottle?

Výška láhve je 23,4cm, s průměrem 7,2cm.

Jaká je výška/průměr refresh bottle?

Výška láhve je 23cm, s průměrom 6,7cm.

Mohu do láhve a sklenic nalít horký nápoj?

Samozřejmě. Naše skleněné láhve a sklenice jsou vyrobeny z borosilikátového (varného) skla. Díky tomuto speciálnímu typu skla lze do sklenice/lahve nalít i vařící vodu bez obavy, že by sklenice praskla.

Mohu skleničky mýt v myčce nádobí?

Skleněnou část sklenic můžeš bez problémů mýt v myčce. Dřevěné části doporučujeme mýt ručně.

Otázky k peněženkám
V čem jsou vaše dřevěné peněženky jiné?

Naše peněženky jsou vyrobeny ze dřeva a kovu, do kterého umíme vygravírovat jakýkoli text nebo jméno. Peněženka je minimalistická a navzdory své kompaktní velikosti do ní umíš vložit všechny potřebné karty, hotovost a jiné drobnosti.

Nezabírá přihrádka na mince příliš mnoho prostoru v peněžence?

Nemusíš se bát, přihrádka je tenká. Zabírá minimum prostoru v peněžence, a pořád ti zůstane prostor až na 10-11 karet.

Jaká je velikost peněženky?

Rozměry peněženky jsou 8,5cm x 5,4cm a váží jen 56gramů. Velikostně jsou peněženky vyrobeny tak, abyste do nich mohli přesně vložit většinu karet. Ve srovnání s klasickou peněženkou ji v kapse ani nepocítíš.

Otázky k bezdrátovým nabíječkám
Podporuje tato bezdrátová nabíječka rychlonabíjení?

Naše nabíječky nepodporují rychlonabíjení. Je třeba počítat s tím, že bezdrátové nabíjení je pomalejší než klasické pomocí kabelu. Právě proto doporučujeme tyto nabíječky používat zejména v noci nebo tehdy, když mobil zrovna nepotřebuješ.

Je možné na nabíječky gravírovat?

Na dřevěnou nabíječku ti za příplatek umíme vygravírovat logo. U nabíječek z RESIN kolekce možnost vlastního gravírování nenabízíme.

Dokáže nabíječka nabíjet i bez USB kabelu?

Nabíječka nabíjí pouze pomocí USB kabelu, který je součástí balení. Adaptér součástí není, proto doporučujeme používat adaptér který jsi dostal k tvému smartfonu.

Jak dlouho trvá, než mi nabíječka nabije telefon?

Délka nabití baterie v telefonu závisí na druhu daného telefonu, a zda tvůj chytrý telefon podporuje rychlonabíjení. Standardně je to v časech (1,5-4 hodiny).

Otázky k obalům na macbook
Obsahuje tento produkt také ochranu na spodní část Macbooku?

Skin je určen pouze pro vrchní část MacBooku. Ze spodní strany nedoporučujeme aplikovat žádný kryt. Mohl by totiž zhoršit odvádění tepla a tak způsobit přehřívání zařízení.

Je problém s odlepením skinu z Macbooku?

Nemusíte se bát, všechny materiály které používáme u produktů jsou vysoce kvalitní a proto vám po odlepení skinu nezůstanou žádné stopy lepidla.

Je třeba po aplikaci skinu odstraňovat jeho přebytečné části?

Po nalepení obalu na Macbook nebude třeba upravovat už vůbec nic. Naše skiny jsou vyrobeny přesně na míry vašeho daného modelu.

Otázky k nožům
Je možné na čepel nebo rukojeť gravírovat?

Na nože nelze gravírovat, protože na rukojeti není dostatečně velká plocha dřeva a do pryskyřice a čepele nelze gravírovat.

Jak dlouho vydrží nože ostré?

Nože zůstanou ostré několik měsíců, v závislosti od používání. Rychle je můžeš nabrousit na stejnou ostrost brusným kamenem, který k nim nabízíme.

Mohu nůž mýt v myčce na nádobí?

Nože doporučujeme mýt ručně. Kvalitní nůž si zaslouží také kvalitní péči.

Jakou ocel používáme u našich nožů?

Používáme ocel vysoké kvality, která je vyráběna japonskou společností KOIKE sídlící v Tokyu.

Máte k nožům certifikát pravosti materiálu?

Samozřejmě. Rádi ti ho zašleme na vyžádání.

Otázky k dřevěným puzzle
Jsou vaše puzzle vhodné i pro děti?

Puzzle jsou vhodné pro děti od 8 let, pod dohledem dospělé osoby. Závisí to však od šikovnosti a dovednosti každého dítěte.

Můžu puzzle zavěsit na zeď?

K našim puzzle si umíš dokoupit nalepovací fólii a bodovými lepky si puzzle nalepit přímo na zeď nebo do rámečku, a tím vám krásně dotvoří prostor.

Je možné vyrobit i puzzle jiných motivů?

Tuto možnost nenabízíme. Nabízíme jen puzzle uvedené na našem webu.

Mají puzzle povrchovou úpravu?

Puzzle jsou na povrchu chráněny lakem a chrání tak barvu před loupáním a poškozením.

Nabízíte k puzzle také dárkovou krabičku?

Puzzle vám přijdou v kapse a krásné dřevěné krabičce se vzorem motivu na přední straně, ze které si můžete udělat stojan, který slouží i jako předloha při skládání.

Otázky ohledně vůní do auta
Můžu si vyžádat vygravírovat na vůni symbol?

Umíme ti vygravírovat symbol srdce. Ostatní požadavky na symboly nebo vlastní logo jsou za příplatek 125Kč.

Můžu si na vůni vygravírovat vlastní motiv/logo?

Umíme ti vygravírovat symbol srdce. Ostatní požadavky na symboly nebo vlastní logo jsou za příplatek 125Kč.
Požadavek na vlastní motiv nebo logo směřuj na našeho grafika: design@deermates.com

Jak dlouho vydrží náplň v dřevěné vůni?

Náplň vydrží 30 až 60 dní od intenzity používání klimatizace.

Která z vůní je vhodná spíše pro muže/ženu?

Všechny naše vůně jsme vybírali tak, aby byly UNISEX, takže záleží jen na preferencích samotných složek dané vůně.

Jak vložit náplň do voňavky Woodscent Bright/Dark?

Plastovou část na zadní straně voňavky otevři stisknutím. Náplň otevřeš ze sáčku. Vlož ji do voňavky tak, aby při zpětném uzavření plastové části trčel kovový jazýček náplně plastovým otvorem. Potažením jazýčku náplň otevíráš. Podle potřeby ji můžeš otevírat postupně nebo úplně. Pod kovovým obalem náplně se nachází jemná membrána, která pomáhá postupně uvolňovat tekutinu a zároveň brání jejímu vytečení. Vždy se ujisti, že je membrána při otevírání nepoškozená.

Jak vložit náplň do voňavky Woodscent Minimal a Essential?

Zadní část voňavky díky magnetickému otevírání jednoduše odpoj. Náplň otevři a vlož do voňavky. Následně ji zavři a vlož do ventilační mřížky tvého vozidla.

Otázky ke kartáčkům
Máte na výběr z jiných velikostí/tvrdostí kartáčků?

Nabízíme jen jeden druh velikosti a tvrdosti kartáčků. Velikost kartáčku je standardní. Tvrdost štětin je střední.

Jak často je třeba kartáček měnit?

Tak jako klasické kartáčky, doporučujeme měnit i naše bambusové kartáčky jednou za 1 až 3 měsíce podle intenzity používání, případně ihned po nemoci.

Jsou štětinky také rozložitelné?

Přestože jsou naše štětiny recyklovatelné, nejsou biologicky odbouratelné. To tedy znamená, že musíte odstranit štětiny a zrecyklovat je samostatně.
Nejjednodušší způsob je vytáhnout je pomocí kleští. Nejlepší je vytrhávat štětiny postupně a ne najednou. Štětiny jsou totiž silně upěvené a tak bude jednodušší když je budete vytrhávat postupně.
Štětiny následně můžete hodit zrecyklovat do plastů. Doporučujeme je ihned po vytrhání hodit například do plastové láhve nebo jiného plastového obalu, který je také určen k reyclaci, abyste se nemuseli obávat, že štětiny se někde vytratí a skončí tam, kde nemají, protože jsou skotečné malé a rychle se mohou někde zapatrošit .

Otázky k brýlím
Je možné u vás v případě potřeby vyměnit sklo na brýlích?

Skla na brýlích u nás nevyměňujeme, proto doporučujeme navštívit optiku.

Je možné na brýle gravírovat?

Vzhledem k malé ploše dřeva u tohoto produktu, nelze na brýle gravírovat.

Otázky ke krytům
Jaký materiál kromě dřeva je použit u dřevěného krytu?

U krytu je kromě samotného dřeva použita i protinárazová guma, která zaručí spolu se dřevem dokonalou ochranu při pádu, ale zároveň slouží protiskluzově.

Co se stane s krytem při kontaktu s vodou?

Kryt je chráněn lakem, a tak mu pár kapek vody neuškodí. Navzdory všemu se jedná o dřevěný produkt, a proto nedoporučujeme přílišný kontakt s vodou, jelikož může kryt ztratit svou vizuální či technickou kvalitu.

Je kryt kompatibilní s funkcemi NFC a MagSafe?

Ano, naše kryty jsou s těmito funkcemi plně kompatibilní.

Je možné vyrobit kryt s vlastním motivem, fotografií či logem?

Ano, náš grafik umí chytře vytvořit vizualizaci i z fotografie. Je však třeba, aby měla fotografie dobré rozlišení. V případě zájmu o kryt s vlastním motivem prosím vyplň tento formulář. Po schválení návrhu našemu grafikovi už jen stačí vytvořit objednávku přes link, který ti pošle v emailu.

Je možné vygravírovat kryt i bez vašeho loga?

Kryt ti vyrobíme bez našeho loga za poplatek 125Kč.

Chrání kryty i displej smartfonu?

Naše kryty jsou jemně vyvýšený i z přední části tak, aby chránily při pádu částečně i displej. Každopádně vždy doporučujeme ke krytu zakoupit i tvrzené sklo na displej či čočky fotoaparátu, aby jsi měl jistotu nejvyšší bezpečnosti.

Obecné FAQ
Jak vás můžu kontaktovat?

E-mail: kontakt@deermates.cz 
Náš tým ti rád pomůže a odpoví na dotazy či připomínky. Na e-maily odpovídáme v pořadí ve kterém nám přišli, a snažíme se je vybavit co nejdříve. Pošli e-mail našemu týmu. Prostřednictvím e-mailu ti poskytneme rychlé a užitečné informace o produktech nebo spolupráci.
Telefon: +421 948 685 340
Můžeš nám zatelefonovat a my ti rádi zodpovíme tvoje dotazy a připomínky.

Jak si mohu být jisti, že nakupování u Vás je bezpečné?

Za bezpečnost každého kroku tvého nákupu ručíme na 100%. Respektujeme také tvé soukromí a jsme odhodláni jej chránit. Přečti si prosím části Ochrana osobních údajů a Obchodní podmínky a dozvíš se více.

Jak mohu využít kupón, který jsem obdržel?

Kupon můžeš použít velmi jednoduše. V nákupním košíku uvidíš místo určené pro vložení slevového kuponu. Zadej kupón do uvedeného pole a klikni na tlačítko „Uplatnit“. Tvá sleva, resp. benefit se automaticky zobrazí při informaci o ceně.

Jak si můžu objednat?

Vytvoření objednávky je naprosto jednoduché. Po vložení požadovaných položek do nákupního košíku klikni na možnost pokračovat v objednávce. Pokud máš u nás zákaznický účet, přihlas se pomocí uživatelských údajů. Pokud jsi náš nový zákazník, stačí jen vyplnit své fakturační údaje, zvolit způsob dopravy a způsob platby a nakonec potvrdit objednávku.

Dá se objednat produkt telefonicky nebo e-mailem?

Objednávání prostřednictvím telefonu nebo e-mailu není možné, jelikož je nezbytné tvou objednávku potvrdit v posledním kroku objednávání. Avšak v případě, že budeč mít problém s objednáváním, kontaktuj nás, velmi rádi ti s objednávkou pomůžeme.

Musím mít vytvořený účet, pokud si chci objednat z vašeho online obchodu?

Objednávku můžeš vytvořit i bez vytvoření účtu. Avšak nebudeš moci využívat funkce jako sledování stavu objednávky, sledování pohybu zásilky a přístup k historii nákupů.

Proč mi od vás nepřicházejí žádné potvrzující e-maily?

V případě, že jsi od nás neobdržel žádný potvrzující e-mail zkontroluj si, zda e-maily nejsou ve složce SPAM. Zkontroluj si také, zda má tvůj zákaznický účet platnou e-mailovou adresu. V případě, že je tvoje e-mailová adresa správná a e-maily se nenacházejí ve složce SPAM, kontaktuj nás, určitě ti velmi rádi pomůžeme.

Jak zruším/změním svou objednávku?

V případě, že chceš svoji objednávku zrušit/změnit kontaktuj naše Zákaznické centrum na kontakt@deermates.cz nebo telefonicky na čísle +421948685340. V případě, že tvá objednávka nebyla ještě odeslána, objednávku stornujeme/změníme.

Je možné odložit odesílání objednávky na později?

Tvou objednávku si můžeš vytvořit a nechat ji odeslat později. Stačí, když při objednávce do poznámky uvedeš datum, kdy chceš aby byla tvá objednávka odeslána.

Jak se odhlásím z odběru newsletteru?

V newsletteru v dolní části najdeš odkaz, kterým se odhlásíš z dostávání marketingových emailů.

Kdy a jak dostanu fakturu k objednávce?

Faktura k objednávce je odeslána výlučně v elektronické podobě na e-mailovou adresu, kterou zadáš při vytváření objednávky, ihned po vyřízení tvé objednávky. Do balíku nevkládáme žádné dokumenty v papírové formě, jelikož se snažíme přistupovat zodpovědně k životnímu prostředí.

Reklamace
Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. Všechny podrobnosti najdeš ZDE.

Reklamace tovaru

Vaše spokojenost je pro nás prvořadá. V případě, že nejste s vaší objednávkou spokojeni, můžete požádat o reklamaci. Stačí nám napsat na reklamace@deermates.cz a my se vám do 24 hodin ozveme. Více info naleznete ZDE.

Je třeba přiložit reklamační formulář do balíku se zbožím?

Do balíku s reklamovaným zbožím nám prosím přilož i reklamační formulář, protože nám pomůže urychlit celý proces vyřízení tvé reklamace.

Doprava
Jaké jsou možnosti dopravy?

Zásilky doručujeme dvěma způsoby: Kurýrní službou Packeta Home přímo na tvou adresu, nebo na výdejní místo Packety ve tvém okolí. Více zjistíte ZDE.

Rozvážate tovar po celé České republice?

Ano, rozvoz je zajištěn po celé České republice.

Doprava zdarma

Pokud tvá objednávka přesáhne hodnotu 1500Kč, získáváte automaticky dopravu zdarma.

Výměna a vrácení
Postup při vrácení zboží do 14 dnů

Pokud nejsi se zbožím spokojeni, můžeš jej vrátit zpět. Celý postup naleznete ZDE.

Výměna zboží

Pokud jsi objednali špatné zboží, umožňujeme výměnu za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě. Více se dočteš ZDE.

Platba
Jaké jsou možnosti platby?

Nabízíme ti několik možností platby. Můžeš si zvolit tu, která ti nejvíc vyhovuje.

Platba bankovním převodem

Po vytvoření objednávky obdržíš potvrzovací e-mail včetně potřebných údajů o bankovním převodu. Pro identifikaci platby použij číslo objednávky. Jakmile k nám dorazí tvá platba, začneme vyřizovat objednávku. V závislosti na tvé bance může převod trvat 1-4 pracovní dny.

Platba online platební kartou

Po vytvoření objednávky budeš přesměrován na platební bránu, kde můžeš svoji objednávku zaplatit. Je to nejrychlejší a nejefektivnější způsob platby. Platba online platební kartou je zdarma.

Platba na dobírku

Svou objednávku můžeš uhradit platbou na dobírku. Za objednávku zaplatíš až při převzetí objednávky. Můžeš platit hotovostí nebo kartou. Poplatek za dobírku je 49,00 Kč.